Podczas trwającego 4 dni szczytu gospodarczego Vibrant Global Gujarat, 11 stycznia br. w tzw. dniu polskim uroczyście podpisano porozumienie o współpracy pomiędzy Stanem Gudżarat a województwem podkarpackim.
Rok 2016 można uznać za udany dla podkarpackiej gospodarki. Był on jednak pełny wrażeń, na jego przestrzeni zapadło bowiem wiele ważnych dla największych w regionie zakładów decyzji, od których zależał los wielu z nich.
Co roku przy Sylwestrowej lampce szampana, życzymy sobie wzajemnie „żeby ten rok był lepszy od poprzedniego”. Pora zatem rozliczyć 2016. Czy rzeczywiście był lepszy od 2015? Niewątpliwie był to rok sporych zmian. Czy były one dobre?
Młodzi ludzie żyjący w Polsce są w stanie samodzielnie utrzymywać się finansowo. Jak wynika z danych „Europejskiego Raportu Płatności Konsumenckich 2016”, jedynie 19 proc. Polaków poniżej 35 roku życia deklaruje, że po wyprowadzce z domu musiało wrócić do rodziców ze względu.
W minioną sobotę, 10 grudnia br., w Wiedniu odbyło się spotkanie przedstawicieli trzynastu krajów spoza OPEC z czternastoma członkami kartelu. Wynikiem spotkania jest deklaracja zmniejszenia wydobycia ropy naftowej przez kolejne kraje.
W dniach 1-2 grudnia br. w Rzeszowie odbyło się III Forum Gmin Karpackich. Spotkanie zorganizowane w ramach projektu „Karpaty łączą – mechanizm konsultacji i współpracy dla wdrażania Konwencji Karpackiej” odbyło się pod hasłem „Wspólne gospodarzenie w karpackiej przestrzeni”.
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań jakie stoi przed przedsiębiorcą. Jest to trudne zadanie, ponieważ na wiarygodność firmy muszą pracować przez długie lata, a jednocześnie mogą ją błyskawicznie stracić. W jaki sposób zbudować zaufanie klientów?
Zgodnie z założeniem „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”, polskie firmy rosną w siłę. Coraz częściej doceniają je zagraniczni klienci, których możliwości finansowe pozwalają na zakup produktów zaawansowanych technologicznie i innowacyjnych...
Handel hurtowy i detaliczny odgrywa znaczącą rolę w polskiej gospodarce. Według ostatnich danych Głównego Urzędu Statystycznego firmy handlowe wytwarzają 17,7 proc. wartości dodanej brutto. Nie można zapomnieć również o miejscach pracy...