Klimat dla biznesu

Gospodarcze posumowanie 2016 roku na Podkarpaciu

02-01-2017
Rok 2016 można uznać za udany dla podkarpackiej gospodarki. Był on jednak pełny wrażeń, na jego przestrzeni zapadło bowiem wiele ważnych dla największych w regionie zakładów decyzji, od których zależał los wielu z nich.

Czy 2017 r. będzie lepszy od 2016 r. ?

31-12-2016
Co roku przy Sylwestrowej lampce szampana, życzymy sobie wzajemnie „żeby ten rok był lepszy od poprzedniego”. Pora zatem rozliczyć 2016. Czy rzeczywiście był lepszy od 2015? Niewątpliwie był to rok sporych zmian. Czy były one dobre?

Młodzi Polacy: Zaradni finansowo, choć nie wierzą w samodzielność własnych dzieci

23-12-2016
Młodzi ludzie żyjący w Polsce są w stanie samodzielnie utrzymywać się finansowo. Jak wynika z danych „Europejskiego Raportu Płatności Konsumenckich 2016”, jedynie 19 proc. Polaków poniżej 35 roku życia deklaruje, że po wyprowadzce z domu musiało wrócić do rodziców ze względu.

Zmowa cenowa krajów naftowych. Ceny paliwa będą nadal rosły…

14-12-2016
W minioną sobotę, 10 grudnia br., w Wiedniu odbyło się spotkanie przedstawicieli trzynastu krajów spoza OPEC z czternastoma członkami kartelu. Wynikiem spotkania jest deklaracja zmniejszenia wydobycia ropy naftowej przez kolejne kraje.

III Forum Gmin Karpackich dobiegło końca

03-12-2016
W dniach 1-2 grudnia br. w Rzeszowie odbyło się III Forum Gmin Karpackich. Spotkanie zorganizowane w ramach projektu „Karpaty łączą – mechanizm konsultacji i współpracy dla wdrażania Konwencji Karpackiej” odbyło się pod hasłem „Wspólne gospodarzenie w karpackiej przestrzeni”.

Konkurs Scale Up na programy akceleracyjne dla startupów rozstrzygnięty

21-11-2016
Konkurs Scale Up na programy akceleracyjne dla startupów rozstrzygnięty

Certyfikat wiarygodności, czyli budowanie zaufania w oczach klientów

11-11-2016
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań jakie stoi przed przedsiębiorcą. Jest to trudne zadanie, ponieważ na wiarygodność firmy muszą pracować przez długie lata, a jednocześnie mogą ją błyskawicznie stracić. W jaki sposób zbudować zaufanie klientów?

Rośnie wartość polskich marek za granicą. Rodzime firmy podbijają światowe rynki

02-11-2016
Zgodnie z założeniem „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”, polskie firmy rosną w siłę. Coraz częściej doceniają je zagraniczni klienci, których możliwości finansowe pozwalają na zakup produktów zaawansowanych technologicznie i innowacyjnych...

Rozwój polskiego handlu. Co nas czeka w najbliższej przyszłości?

18-10-2016
Handel hurtowy i detaliczny odgrywa znaczącą rolę w polskiej gospodarce. Według ostatnich danych Głównego Urzędu Statystycznego firmy handlowe wytwarzają 17,7 proc. wartości dodanej brutto. Nie można zapomnieć również o miejscach pracy...

Podkarpacie innowacyjnym centrum Polski

17-10-2016
W poniedziałek, 10 października w Rzeszowie odbyła się debata pt. „Umiejscowienie województwa podkarpackiego i Rzeszowa w kraju i w Europie jako strategicznego partnera dla gospodarki”. Inicjatorem debaty była firma Sanofi, jako jeden z kluczowych pracodawców w regionie...
1    2  3  4  5  6    17